Producent parasoli reklamowych Schirmmacher pokazuje jak fajnie prezentować logotyp firmy
Potrzebujesz zamówić parasole reklamowe z nadrukiem logo, ale nie masz pojęcia jak sprawić, aby ten gadżet reklamowy rzeczywiście prezentował się atrakcyjnie? Oto przykłady, którymi możesz się zainspirować.
Krótkie wprowadzenie, dlaczego warto znać parasole Schirmmacher
Producent parasoli reklamowych Schirmmacher to ciekawa firma z długą historią liczącą więcej niż pół wieku. Swoje fabryki posiada w Austrii i Niemczech, więc większość oferowanych przez nich parasoli przeciwdeszczowych produkowana jest w UE. Jednocześnie, dzięki szerokim kontaktom, w asortymencie proponuje też reklamowe parasole dla firm, ale tylko te solidne i sprawdzone. W ten sposób ich oferta obejmuje 300 różnych modeli – nawet parasole przeciwdeszczowe, ekologiczne, odwracane oraz parasole FARE. Wszystkie je podejrzeć możecie zresztą w ich sklepie z parasolami dla firm https://schirmmacher.pl/.
Ale to nie wszystko. Dzięki temu, że kilkanaście lat temu Schirmmacher zdecydował się zainwestować we własne studio nadruku cyfrowego, to dziś jest jednym z liderów niemieckich rynków gadżetów reklamowych. Oferuje bezpłatne projekty graficzne i robi nadruk logo w każdym możliwym miejscu parasola – nawet w środku! Stąd, wyszliśmy z założenia, że będzie dobrym wzorcem do przyjrzenia się, jak prawidłowo i fajnie można umiejscowić reklamę na parasolu.
Przykład parasola z nadrukiem logo, gdzie kreatywnie wykorzystujemy grafikę reklamową
Ten przykład parasola z nadrukiem reklamowym to kwintesencja tego, jak można zgrabnie zgrać logotyp firmy z motywem produktów, jakie oferuje marka. Zauważmy, że reklamujące się tu przedsiębiorstwo dostarcza smakowe produkty spożywcze – m.in. mleka smakowe – stąd zdecydowała się zadrukować każdy panel parasola innym kolorem i obrazkiem przedstawiającym dany smak. Taki parasol reklamowy niesamowicie przykuwa wzrok na ulicy, nie można mu też odmówić bardzo estetycznej formy.
Parasole reklamowe – przykłady, gdzie nadruk logo wykonujemy na jednym, kontrastowym panelu
Równie ciekawie wyglądają projekty parasoli reklamowych, w których nadruk wykonujemy tylko w jednej sekcji kopuły. Tym samym płacimy tj. za nadruk reklamowy tylko na jednym panelu, co jest atrakcyjne cenowo, ale dbamy o to, aby ten fragment kontrastował kolorystycznie z wybranym kolorem parasola.
Przykład pionowego nadruku logo firmy na parasolach dla firm
Producent parasoli reklamowych Schirmmacher wie również dobrze, że sam logotyp firmy można zaprezentować na gadżecie reklamowym w nieco inny sposób – np. pionowy. Uzyskujemy wówczas efekt lepszej widoczności logo marki, niż gdybyśmy drukowali poziomo. Żeby podbić atrakcyjność projektu graficznego, warto się też wówczas zastanowić nad zakupem takiego modelu parasola reklamowego, który na zewnątrz ma inny kolor, a w środku inny, ale pasujący do barw identyfikacji wizualnej marki.
A jeśli chcemy klasyczny parasol reklamowy to…
Możemy sięgnąć po stary sprawdzony sposób umiejscowienia logo firmy, czyli na czterech bokach parasola. W tym przykładzie to nie sama zabawa nadrukiem cyfrowym na parasolu gra pierwsze skrzypce, ale wybór ładnego, eleganckiego modelu parasola, w przyjemnym dla chabrowym kolorze, który kojarzy się z produktami marki i w jakiś sposób ładnie łączy się z ikoną logotypu.
Producent parasoli reklamowych Schirmmacher pokazuje jak fajnie prezentować logotyp firmy
Potrzebujesz zamówić parasole reklamowe z nadrukiem logo, ale nie masz pojęcia jak sprawić, aby ten gadżet reklamowy rzeczywiście prezentował się atrakcyjnie? Oto przykłady, którymi możesz się zainspirować.